Aegon

Klanten sneller helpen. Dat bereik je niet alleen door efficiƫnter (samen) te werken, maar vooral door een cultuur neer te zetten waarbij ingezet is op continu verbeteren.

De klantvraag

Welke structurele verbeteringen zijn bij Aegon nodig om het Klantenteam en Team Claims efficiƫnter en klantgericht te laten (samen) werken? Nu en in de toekomst.

Opdracht aan House of Performance

Zorg voor Adequate aansturing en grip op prestaties en goede werkverdeling. Optimaliseer processen zodat teams zelfstandig de prestaties blijven verbeteren.

Wij hebben gezamenlijk ingezet op het zichtbaar verbeteren van de prestaties richting de klant. Dit is samen met een intern advies team bij Aegon de motor achter continu verbeteren.

actief leren sturen op cijfers

Een intern adviesteam heeft de regie over optimalisatie van de belangrijkste processen
Samen met afdeling Control de besturing ingericht en Managers actief leren sturen op cijfers
Maak gewenst gedrag onderdeel van het dagelijks

aegon aanpak foto

Aegon grafiek

Resultaten

Afname werkvoorraad in uren en toename in verwerkte aantallen

28a0775

Samen met HofP onze organisatie onder de loep genomen. Het resultaat? Meer grip, effectiviteit en samenwerking. In een omgeving waarin continu naar verbetering wordt gezocht, blijven we de klant goed van dienst! Nathalie de Geus, Directeur Inkomensverzekeringen