We hebben Ctac begeleid in hun organisatietransformatie op de assen proces, besturing, gedrag en leiderschap met als doel een hoger rendement, hogere medewerkers- en klanttevredenheid. Doordat verbeterthema’s vanuit diverse disciplines en niveaus gezamenlijk werden aangevlogen met een kernteam van Ctac’ers én consultants ontstond er een fundamentele en gedragen aanpak die, nu nog steeds, geankerd in de organisatie en op zichzelf zorgt voor succesvolle verbeteringen en resultaat. Ctac is een Nederlands beursgenoteerd IT-bedrijf dat Microsoft- en SAP-systemen implementeert.
Ctac, met als missie ‘enabling your ambition’, wilde als organisatie vooruit, maar miste hierin de executiekracht en het verandervermogen om een transformatie te realiseren. Vandaar dat zij HofP de vraag stelden: “Begeleid ons in de aanpak en realisatie van de verandering, waarmee we duurzaam onze resultaten verbeteren.”
Samen met een kernteam vanuit Ctac is er een grondige analyse gedaan op Proces, Besturing, Gedrag en Leiderschap. Op basis van de uitkomsten van de analyse zijn verschillende werkgroepen gestart met verbeterinitiatieven. Zo werkte de ene werkgroep een nieuwe organisatiestructuur uit, gingen anderen aan de slag met het opstellen van een klantbedieningsconcept en werden grote processen onder de loep genomen én geoptimaliseerd. Daarnaast is de strategie voor de komende jaren opgesteld en is deze doorvertaald naar de afdelingen. Hier is ook besturing op ingericht door o.a. het inrichten van diverse metingen en het voeren van het ‘goede’ gesprek.
Plan een belafspraak in om het met Heiko te bespreken.