De effectiviteit en efficiëncy op de werkvloer van de verkooporganisatie radicaal verbeteren. Deze uitdaging ging House of Performance samen met de bank aan.
De afdelingen Corporate Clients , VC Zaken van een nederlandse bank wil als verkooporganisatie excelleren in effectiviteit en efficiency. Daarbij wil zij de klant betrekken als gesprekspartner bij alle totaaloplossingen. Dit vraagt om optimalisatie van het proces relatiemanagement. het bedieningsconcept vertalen naar de dagelijkse praktijk het uniformeren van het verkoopproces ‘consultive selling´: werkwijze kantelen van productgericht naar relatiegericht
Ondersteun ons in de kanteling van productgericht naar klantgericht opereren, zodat wij als afdeling topprestaties leveren. Nu en in de toekomst.
Draagvlak: betrek het juiste projectteam om vertaling van concept naar praktijk geloofwaardig te maken
Eén richting: van productgericht naar klantgericht opereren Eenduidige inrichting: de besturing is aangepast op de gekozen richting. Zo zijn de Performance Contracten aangepast van product naar klant. Eén team: Iedereen begrijpt en gelooft in zijn (nieuwe) rol. Zichtbaar betere samenwerking tussen teams. Van District MT’s tot Client Service Teams.
Zeker nu het duidelijk is hoe we willen werken, kunnen we snel implementeren. Verantwoordelijke Senior Leaderschip Development