New Skool Media (NSM) is uitgever van 20 special interest mediamerken en telt naast de redacties van deze merken een aantal ondersteunende afdelingen. Met zicht op het einde van de beperkende COVID-19 maatregelen en de herinrichting van het kantoor, wilde NSM kaders schetsen voor een situatie waarin op een hybride manier wordt samengewerkt.
We hebben kaders nodig waarin goede faciliteiten, kennisdeling en werk-privé balans centraal staan. Daarnaast willen we onderzoeken in welke mate maatwerk nodig is en hoe we kunnen zorgen voor goede acceptatie van de nieuwe werkwijze door de medewerkers.
Ondersteun ons in het opstellen van een visie en plan van aanpak voor het nieuwe hybride werken, inclusief effectieve communicatie en het creëren van draagvlak en geef aan welke ondersteuning nodig is om deze werkwijze te realiseren.
We hebben 3 MT-sessies begeleid om een visie te ontwikkelen en een plan van aanpak op te stellen. Hierin zijn de volgende stappen gevolgd:
![]()
"House of Performance (HofP) heeft ons op een uitermate prettige en professionele manier geholpen om de aanpak en wijze van executie van onze hybride werkwijze scherp te krijgen. En om de organisatie hierin mee te krijgen. De frisse blik, gedegen aanpak en ervaring van HofP heeft ons absoluut op het juiste spoor gezet” - Erwin van Luit, CEO New Skool Media