Rabobank stelt zich als doel om de komende vijf jaar 1.000.000 Nederlandse huishoudens te helpen bij het leiden van een financieel gezond leven, nu en later. Uit een analyse van Rabobank zelf, blijkt dat haar adviseurs hiervoor kansen laten liggen in hun gesprekken. Rabobank wil daarom dat zij over relevante en actuele kennis en vaardigheden beschikken, zodat zij hun klanten op dit thema goed kunnen bedienen.
“Help ons bij het ontwikkelen van een effectieve aanpak die onze adviseurs stimuleert hun klanten proactief en beter te helpen om de juiste keuzes voor een financieel gezond leven te maken. Dit, om de zelfredzaamheid van de klant te vergroten.”
Een schaalbare aanpak door middel van een maatwerk gamification oplossing
Om een schaalbare aanpak te realiseren die leren in de eigen werkomgeving bevordert, is gekozen voor het toepassen van gamification. De VermogensCup, een maatwerk gamification-oplossing voor Rabobank, is als volgt opgebouwd:
![]()
"Samenwerken met House of Performance is samen creëren en doen. Open staan voor en gebruik maken van elkaars expertise resulteert daardoor in het bereiken van het beste resultaat. Met veel energie en ruimte voor fun en vieren.” - Jeanine Rademakers, Salesmanager Vermogen Rabobank
Schrijf je dan nu in voor onze gratis workshop gamification!
Benieuwd naar hoe anderen de workshop ervaren? Bekijk dan onderstaande video met ervaringen van deelnemers.