PERSBERICHT: House of Performance benoemt Sjoerd Hogenbirk en Remco Wieland tot partners

30/01/2020

House of Performance maakt bekend dat Sjoerd Hogenbirk en Remco Wieland tot partners zijn benoemd. Dit besluit valt samen met de groei van het Utrechtse management consultancy en interim management bureau en het ontwikkelperspectief dat het ambitieuze consultants wil bieden. Eigenaar en partner Ralph van den Bosch vertelt over de benoeming van Hogenbirk en Wieland:

“In de eerste plaats ben ik ontzettend trots op de groei van onze organisatie en het feit dat Sjoerd en Remco zich voor een lange tijd aan ons bedrijf, onze missie en onze klanten willen verbinden. Zij hebben laten zien hun collega adviseurs in staat te stellen om te excelleren en impact bij onze klanten te maken. Daarnaast zijn beiden een verrijking voor het partnerteam en stelt hun aantreden ons ook in staat om nog beter focus aan te brengen op de verschillende onderdelen van House of Performance.”

Sjoerd Hogenbirk studeerde theologie en bestuurs- en organisatiewetenschappen aan de Universiteit van Utrecht en deed ervaring op bij ABN Amro en Rabobank. Onder andere in de rol van Black Belt Lean consultant. Daarnaast deed hij onderzoek naar bedrijfsethiek aan de Erasmus Universiteit. Hogenbirk, vanaf 2015 werkzaam voor House of Performance, vertelt waarom hij destijds voor House of Performance koos:

“Bij eerdere werkgevers was er vooral aandacht voor het verbeteren van prestaties. Bij House of Performance is de manier waarop die prestaties worden bereikt minstens zo belangrijk. Dat spreekt mij heel erg aan. House of Performance biedt mij dan ook de ruimte om organisaties te begeleiden die hun morele sensitiviteit willen ontwikkelen. Kortom, een waardengedreven organisatie met een ondernemende, energieke club mensen, waar ik me graag aan committeer!”

Remco Wieland heeft een studieachtergrond in Human Resources en Bedrijfskunde en werkte onder andere als verandermanager, operations manager en directeur ketendiensten voor de Nederlandse Spoorwegen. Wieland, die aan het begin van zijn carrière al ervaring in consultancy bij &Samhoud opdeed, koos eveneens in 2015 voor House of Performance. Over deze keuze vertelt hij:

“Na een periode als lijnverantwoordelijke bij NS, wilde ik graag terug naar mijn eerste liefde: veranderkunde. Via het interim management netwerk van House of Performance, maakte ik in 2017 de overstap naar de consultancy tak. Sindsdien mag ik met teams van collega adviseurs opdrachten in zeer gevarieerde sectoren begeleiden. Altijd met aandacht voor de harde én zachte kant; precies waar mijn kracht ligt. Ik ben ontzettend trots om de stap naar partner te maken en samen aan ons prachtige bedrijf te bouwen.”

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
BK-20180727-HOP-0003

Over de auteur

Het ontwikkelen en benutten van het menselijk potentieel binnen organisaties om zo meer werkgeluk én betere prestaties te realiseren, vind ik fascinerend. Gaaf om daar vanuit marketing aan bij te dragen!

Naar Jeremy Husmann
Geef een reactie hier...