Persoonsgegevens & Reciprociteit

25/05/2018

Heb jij de afgelopen week ook een mailbox vol ontvangen van al die organisaties die jouw ervan willen overtuigen dat zij je persoonsgegevens optimaal beschermen? Ik wel en ik heb best veel van deze mails ook nog echt uitgelezen, maar dat is vooral vanuit professionele interesse. Want per vandaag treedt de privacywet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. De AVG heeft als doel de persoonsgegevens van europese burgers beter te beschermen. Een mooie ambitie.

Bij House of Performance is onze ambitie om in samenwerking altijd een basis van wederzijds vertrouwen te realiseren. Onze intentie daarbij is om in het proces van samenwerking zorgvuldig om te gaan met de data van onze medewerkers, klanten en relaties.  Behalve dat wij ons conformeren aan de nieuwe europese wetgeving bekijken wij ons eigen handelen ook door de bril van onze kernwaarden: authenticiteit, intensiteit en reciprociteit. Vooral de laatste is in het geval van gegevensbescherming een belangrijke. Wij interpreteren reciprociteit als volgt: Behandel een ander zoals jezelf behandeld wilt worden. Dat geldt wederzijds en ook voor iemands data. Hoe wij omgaan met het registreren en bewaren van data lees je ook in onze privacyverklaring.

 

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
House of Performance Logo

Over de auteur

Wij zorgen dat mensen, teams en organisaties kunnen excelleren. Binnen Nederland en ook daarbuiten doen wij dat door ze te adviseren en ondersteunen waar dat kan en te confronteren waar het moet.

Hamburgerstraat 30
3512 NS Utrecht

[email protected]
+31 30 239 33 60

Naar House Of Performance
Geef een reactie hier...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.