Persoonsgegevens & Reciprociteit

25/05/2018

Heb jij de afgelopen week ook een mailbox vol ontvangen van al die organisaties die jouw ervan willen overtuigen dat zij je persoonsgegevens optimaal beschermen? Ik wel en ik heb best veel van deze mails ook nog echt uitgelezen, maar dat is vooral vanuit professionele interesse. Want per vandaag treedt de privacywet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. De AVG heeft als doel de persoonsgegevens van europese burgers beter te beschermen. Een mooie ambitie.

Bij House of Performance is onze ambitie om in samenwerking altijd een basis van wederzijds vertrouwen te realiseren. Onze intentie daarbij is om in het proces van samenwerking zorgvuldig om te gaan met de data van onze medewerkers, klanten en relaties.  Behalve dat wij ons conformeren aan de nieuwe europese wetgeving bekijken wij ons eigen handelen ook door de bril van onze kernwaarden: authenticiteit, intensiteit en reciprociteit. Vooral de laatste is in het geval van gegevensbescherming een belangrijke. Wij interpreteren reciprociteit als volgt: Behandel een ander zoals jezelf behandeld wilt worden. Dat geldt wederzijds en ook voor iemands data. Hoe wij omgaan met het registreren en bewaren van data lees je ook in onze privacyverklaring.

 

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
kitty

Over de auteur

Net als bij mijn passie fotograferen gaat het geloof ik bij marketing & communicatie om de essentie van iets of iemand vast te leggen en te zoeken naar verrassende perspectieven om deze weer te geven. Van storycatching naar storytelling. Love it!

Naar Kitty Ockhuijsen
Geef een reactie hier...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *