Wat ik nu weer geleerd heb 

18/03/2019
Rate this post

Laten we eerlijk zijn. Als je op zoek gaat naar een nieuwe baan, ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag: ‘What’s in it for me?’ Op het gebied van de bedrijfscultuur, maar vooral simpelweg als het om salaris en secundaire voorwaarden gaat. En zodra je op zoek gaat naar die ene droomvacature kom je heel wat tegen, maar niet altijd het antwoord op die vraag. Vacatureteksten en bedrijfswebsites kunnen soms behoorlijk vaag zijn.  

Doodzonde, want uit recent onderzoek blijkt dat werkzoekenden de beloning als criterium op de absolute nummer 1 hebben.  

Zoals eerder aangegeven gaat deze beloning over salaris, maar zeker ook over de secundaire voorwaarden en benefits. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vitaliteits- of opleidingsbudgetten.  

Excelleren door te leren 

Bij House of Performance (HofP) is groei en ontwikkeling een cruciaal onderdeel van wat wij doen. Wij willen onze klanten laten excelleren, en dat kan wat ons betreft alleen als wij zelf ook alles eruit halen wat erin zit. Leren met en van elkaar, maar ook ieder op zijn specifieke behoefte speelt bijna dagelijks een rol in ons werk. Het gaat goed met het bedrijf als het goed gaat met onze werknemers. Als zij zich zelfverzekerd voelen in hun bezigheden en steeds weer groeimogelijkheden zien en aanpakken, wint echt iedereen.” zegt Heiko van Eldijk, partner bij House of Performance.   

Daarom komen we onder andere wekelijks bij elkaar voor masterclasses, gaan we jaarlijks met elkaar op zogenaamde kennisweek en heeft ieder een royaal individueel opleidingsbudget, dat het landelijk gemiddelde ver overstijgt. Voor een fulltimer is dat bedrag bij House of Performance 5000 euro per jaar.    

Laten we deze elementen eens uitvoeriger bekijken. 

Wekelijkse masterclasses

Iedere  vrijdagmiddag vind er een MasterClass van een uur plaats. De thema’s zijn zeer divers. Soms wordt de MasterClass gegeven door een collega en soms door een externe expert. 

Kennisweek 

Ieder jaar in september gaan we met zijn allen naar een externe locatie. Doel is inspiratie, leren, reflectie, ontwikkeling en ook fun en verbinding. Zo zijn we afgelopen september te gast geweest op de universiteitscampus van Cambridge. Het programma was gericht op datagedreven en agile werken. Een bedrijfsbezoek aan Asos in Londen was hier ook onderdeel van. Een super week waar we veel geleerd en gelachen hebben!  

Individueel opleidingsbudget 

Wie je ook spreekt binnen House of Performance: iedereen heeft ontwikkeldoelen en iedereen is hongerig naar nieuwe kennis; ook onze meest senior adviseurs en partners. Niet voor niets is onze slogan: Je. Kunt. Beter. En je weet het.    

Ben je enthousiast geworden en wil jij samen met ons eruit halen wat erin zit? Dan leren we je graag kennen. Ga nu naar www.werkenbijhofp.nl voor meer informatie en de openstaande vacatures.   

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
kitty

Over de auteur

Net als bij mijn passie fotograferen gaat het geloof ik bij marketing & communicatie om de essentie van iets of iemand vast te leggen en te zoeken naar verrassende perspectieven om deze weer te geven. Van storycatching naar storytelling. Omdat echte verhalen verbinden.

Naar Kitty Ockhuijsen
Geef een reactie hier...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *