Wij willen de beste zijn

12/02/2021

Sinds 2010 werken wij samen met Great Place to Work (GPTW). Ook dit jaar zijn wij weer GPTW certified. Onze motivatie hiervoor is ons geloof dat als je mensen laat excelleren het met de rest ook goed komt. GPTW helpt ons om ieder jaar heel gericht te werken aan ons doel ‘de beste werkgever zijn.’ Het is geen trucje. Het werkt alleen als je oprecht de beste versie van jezelf wilt zijn.

In een jaarlijkse survey die GPTW onder onze medewerkers houdt, stellen we vragen die iets zeggen over hoe onze mensen kijken naar thema’s als vertrouwen, trots en plezier. De uitkomsten van de survey zijn voor ons een leidraad om gedurende het gehele jaar met elkaar in gesprek te gaan. We geven met elkaar betekenis aan de uitkomsten door persoonlijke voorbeelden te delen. Het geeft ons inzichten in wat onze eigen mensen aantrekkelijk vinden aan House of Performance als werkgever en in wat er beter kan. Afgelopen vrijdag was zo’n moment.

Tijdens onze wekelijkse Obeya zijn we in kleine groepen met elkaar in gesprek gegaan.Mooi is dat op die momenten niet alleen positieve punten benoemd worden maar ook de onderwerpen waarvan we geloven dat die nog meer aandacht verdienen. In een van de sessies was ook Marijke ten Have. Zij is afgelopen week bij HofP gestart. Dit is wat zij zei over haar eerste werkweek bij HofP tijdens deze Lock-down:

Ik heb er pas een week op zitten maar voor mij zijn de collega’s, zoals ik jullie leer kennen, wel echt wat House of Performance maakt. En wat ik daarin vooral voel is dat jullie echt de waarden leven en ook uitdragen. Door jezelf te zijn. Door super goeie energie mee te brengen, te weten waar je het over hebt. En ik voel aan alle kanten het vertrouwen om samen te werken. En dat is echt heel gaaf om te mogen voelen. Zelfs als je elkaar nog nooit hebt ontmoet hebt, maar te voelen door het scherm.

Wil jij werken bij House of Performance? Bekijk dan onze vacatures.

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
kitty

Over de auteur

Net als bij mijn passie fotograferen gaat het geloof ik bij marketing & communicatie om de essentie van iets of iemand vast te leggen en te zoeken naar verrassende perspectieven om deze weer te geven. Van storycatching naar storytelling. Omdat echte verhalen verbinden.

Naar Kitty Ockhuijsen
Geef een reactie hier...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *