Medewerkerstevredenheid verbeteren by House of Performance

House of Performance is een waardegedreven organisatie. Onze kernwaarden: intensiteit, authenticiteit en reciprociteit staan centraal binnen onze organisatie. Doordat wij duidelijk uitdragen wat wij belangrijk vinden trekken we gelijkgestemde (potentiƫle) medewerkers, leveranciers en klanten aan. Wij geloven dat dit de basis is voor hoge medewerkerstevredenheid en daarmee goede bedrijfsresultaten. Een recent artikel op Forbes.com bevestigt deze denkwijze.

Zowel in 2016 als in 2017 is House of Performance uitgeroepen tot een Great Place To Work, een erkenning die gebaseerd is op o.a. hoge medewerkerstevredenheid. In 2018 zijn wel zelfs 1e geworden in de Best Workplaces categorie Small Businesses.

Wanneer wij werken met klanten aan een specifiek vraagstuk blijkt regelmatig dat een deel van de oplossing te vinden is in het verbeteren van medewerkerstevredenheid. Door processen in kaart te brengen en zo knelpunten voor klanten en medewerkers zichtbaar te maken is de eerste stap naar begrip en verbetering meestal gezet.

Lees bijvoorbeeld hoe wij bij en met Menzis vanuit het perspectief van verbeteren van doorlooptijden zowel de klant- als de medewerkerstevredenheid hebben verbeterd.