Gezocht: aanpakker met feeling voor HR

07/12/2017

vacature administratieve duizendpoot

Wij hebben een vacature voor een medewerker die bij wil dragen aan de ontwikkeling van onze ad-interim tak (Managed by House of Performance) en onze HR activiteiten door de processen en administratie verder op te zetten en te onderhouden. Past dat bij jou? Jij past bij ons als jouw gedrevenheid legendarisch is, je stevig staat, in verbinding energie brengt en weet hoe je focus behoudt.

De aanleiding

Nadat we in 2016 stevig aan de weg hebben getimmerd om onze naamsbekendheid als ManagedBy House of Performance te vergroten, hebben we nu een aantal mooie trajecten lopen. Hiervoor is de basis van de administratie en interne processen binnen de organisatie opgezet. Om zowel de managers die in het veld actief zijn, als de groei van de interne organisatie beter te ondersteunen, zoeken we een medewerker die hier verder vorm aan geeft. Daarnaast heb je voor de consultancy tak een belangrijke rol in de HR processen van de organisatie. Ook is er volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.

Jouw missie

Jij wilt de spin in het web zijn van en voor onze enthousiaste groep interimmanagers en HR processen in de breedte van onze organisatie. Om te beginnen nemen we je mee in de opzet van wie we zijn, hoe we werken en op welke wijze we dat nu (digitaal) kenbaar maken. Jij zorgt hierin voor een vlekkeloos verloop van administratieve processen als project- en urenregistratie, plannen van afspraken en support in de organisatie van klantevents. Je houd je bezig met communicatie met (potentiële) klanten en kandidaten, aanbieden en plaatsen van kandidaten en het laten bruisen van de (online) community.

Jouw inzet bij House of Performance start zo snel mogelijk.

Jij bent:

  • gedreven en resultaatgericht;
  • hands-on en denkt in oplossingen;
  • accuraat;
  • professioneel ingesteld met een gestructureerde werkwijze;
  • HBO of WO geschoold maar vooral praktisch ingesteld;
  • flexibel en sterk gericht op samenwerken om tot het beste resultaat te komen!

Jij wilt:

  • FUN! in het samenwerken met klanten en collega’s;
  • een werkplek in een prachtig, historisch en gastvrij pand in het hartje van Utrecht
  • een ondernemende, dynamische werkomgeving met ruimte voor jouw ontwikkeling;
  • ruimte voor ontplooien van nieuwe initiatieven;
  • een baan voor ongeveer 32u/week;
  • een marktconforme vergoeding.

House of Performance

Wij streven naar intensiteit, authenticiteit en reciprociteit. Deze kernwaarden bepalen onze koers. Mensen laten excelleren is onze missie bij de klant en in eigen huis. Hierbij werken we graag aan zichtbaar en concreet resultaat. Wij hechten aan maximale eigen verantwoordelijkheid en het creëren van een plek voor dialoog en onderlinge feedback. Continu verbeteren vraagt immers ook om continu leren. Voor meer inhoudelijke informatie over de vacature kun je contact opnemen met Geralda van Sandijk, op g.vansandijk@hofp.nl of via 06-31621054

Meer weten?

Voor meer inhoudelijke informatie over de vacature kun je contact opnemen met Geralda van Sandijk.

Mail Geralda