PERSBERICHT: House of Performance benoemt Marijke ten Have tot partner en Charlotte Houben tot operationeel directeur

05/07/2022

House of Performance maakt bekend dat Marijke ten Have tot partner is benoemd en Charlotte Houben tot operationeel directeur. Dit besluit past bij de groei van het Utrechtse management consultancy en interim management bureau. Eerder dit jaar is House of Performance onderdeel geworden van de Highberg Group. De gezamenlijke groeiambitie is om Europees marktleider op het gebied van organisatietransformatie te worden. Met haar expertise op het gebied van leiderschapsontwikkeling biedt ten Have een waardevolle aanvulling aan het expliciet maken en vormgeven van de rol van leiderschap in organisatietransformaties. Houben is al aan House of Performance verbonden als senior consultant. Deze ervaring neemt zij mee in haar nieuwe rol.

Marijke ten Have: “Ik ben trots en blij op het vertrouwen dat ik hiermee van House of Performance krijg om voor een lange tijd bij te gaan dragen aan de groei van onze organisatie. Prestaties verbeteren én mensen laten excelleren, dat is waar we bij House of Performance voor staan. De klantvragen waaraan ik werk gaan over leiderschapsontwikkeling. Over het vinden van de balans tussen richting en ruimte geven. Elke dag heb je keuzes waarmee je het verschil kunt maken. Durf te doen wat nodig is in de samenwerking met de ander om de strategie van je organisatie te realiseren. Ik kijk ernaar uit om de komende periode vanuit de partnerrol met klanten en collega’s de antwoorden te ontdekken.”

Charlotte Houben: “Sinds vijfenhalf jaar werk ik met ontzettend veel plezier bij House of Performance. Ik haal mijn voldoening vooral uit wat we doen, hoe we dit doen en vooral ook met wie we dit doen. Om hieraan actief verder te bouwen in de rol van operationeel directeur is een uitdaging die helemaal in lijn ligt met mijn wens om leiding te gaan geven en de organisatie intern verder te brengen. Het laten excelleren van collega’s en klanten is voor mij enorm belangrijk en ik geloof dat ik hier vanuit deze rol een waardevolle invulling aan kan geven.”

Het kan beter

Wat kan er volgens jou beter? We vernemen het graag van je!

reCAPTCHA is required.
House of Performance Logo

Over de auteur

Wij zorgen dat mensen, teams en organisaties kunnen excelleren. Binnen Nederland en ook daarbuiten doen wij dat door ze te adviseren en ondersteunen waar dat kan en te confronteren waar het moet.

Hamburgerstraat 30
3512 NS Utrecht